Проверка на пратката

Проверка на пратката в момента на получаване е услуга, гарантираща, че в пакета има точно това, което сте поръчали. Тази възможност е валидна както за това, което получавате от UBOX, така и за по-голямата част от нашите партньори в платформата.


В някои от случаите, когато пратката е уред или предмет можете да го прегледате за следи от наряване при транспорт, да се убедите в неговата цялост и наличието на всички атрибути към него. В случай, че установите несъответствия можете да откажете получаването му. Ако плащането е с наложен платеж не дължите нищо на куриера. Ако обаче е извършено с карта или по банков път авансово, ще Ви върнем парите в рамките на 7 дни, след като се уверим, че пратката е върната при доставчика. Разбира се, можете да ни уведомите, че желаете да бъде заменена.


Ако пратката съдържа мебел или друг артикул, в няколко пакета и пристига в разглобен вид, можете да сравните дали това е моделът и цветът, който сте избрали. Ако при сглобяването установите липсващи части или дефекти, които е нямало как да бъдат установени при доставка имате 2 възможности:


⦁ Сигнализирайте за това, за да може партньорите ни в платформата да добавят или подменят липсващата част по реда на UBOX - рекламация;
⦁ Върнете пратката по реда на UBOX – връщане на пратка;
Ако пратката съдържа множество артикули можете да се убедите в наличността им по списъка на поръчване или придружаващия документ.


Ако пратката съдържа договор за услуга, който трябва да подпишете пред куриера и върнете при нашия партньор, убедете се, че клаузите съдържат предварително договорините условия.

Услугата проверка на пратката е валидна за физически и юридически лица.